BMF1 var med til præsentationen i Red Bulls motorhome på Monza. Hér blev det nye ur præsenteret af Harald Schroeder, Division Manager Marketing Casio Europe.
"Speed. Intelligence. Passion" - med disse ord beskriver Casio den naturlige sammenhæng mellem et Formel 1 team og en ur-producent.
Chefen for Toro Rosso teamet, Franz Tost, var også med, og overrakte personligt de to første producerede eksemplarer af Toro Ross uret til kørerne Daniil Kvyat og Carlos Sainz Jr.
Casio lancerer Edifice Toro Rosso ur på Monza
Copyright Bil Magasinet BMF1
Under præsentationen, fik kørerne lov til at arbejde lidt for sagen. Mens de cyklede på to opsatte spinning-cykler, skulle de svare på en række spørgsmål om Formel 1 og Italien.
For at gøre det sværere, blev spørgsmålene præsenteret af en letpåklædt ung dame, som Formel 1 jo hænger uløseligt sammen med!
Casio lancerer Toro Rosso ur på Monza
Copyright Bil Magasinet BMF1
Casio lancerer Edifice Toro Rosso ur på Monza
Copyright Bil Magasinet BMF1
Husk at du kan klikke på billedet for at se det i større format!
Edifice har tidligere været sponsor for Red Bull i 2014. Dette resulterede dengang i et app-styret ur, som automatisk stiller tiden ud fra den tidszone som bærerens smartphone befinder sig i.
Mark Webber med Edifice ur fra Monaco 2014
Copyright Red Bull Contentpool