Træningsresultat

Grandprix: Tysklands Grand Prix
Session navn: 3. Frie træning
Dato: 10/10 2020

  • Eifels GP: 3. fri træning Eifels GP: 3. fri træning

    F1 Nyheder Formel 1 bilerne fandt endelig vej ud til den tyske asfalt og fik kørt en vigtig træning, forud for kvalifikationen. De to Mercedeser var hurtigst, men det var Leclerc i Ferrari der overraskede mest, med en P3. Læs mere

Bemærk! Det angivne dæk viser hvilken compound som køreren har sat den pågældende tid på.

P. Kører Team Dæk Tid Forskel Omg
1. Valtteri Bottas Mercedes-AMG Petronas F1 Team
P
1:26.225 + 0.000 25
2. Lewis Hamilton Mercedes-AMG Petronas F1 Team
P
1:26.361 + 0.136 27
3. Charles Leclerc Scuderia Ferrari
P
1:26.681 + 0.456 25
4. Max Verstappen Oracle Red Bull Racing
P
1:26.896 + 0.671 24
5. Sebastian Vettel Scuderia Ferrari
P
1:27.038 + 0.813 25
6. Lando Norris McLaren Formula 1 Team
P
1:27.167 + 0.942 29
7. Sergio Perez BWT Racing Point
P
1:27.245 + 1.020 25
8. Daniel Ricciardo Renault F1 Team
P
1:27.392 + 1.167 23
9. Alexander Albon Oracle Red Bull Racing
P
1:27.449 + 1.224 23
10. Pierre Gasly Scuderia AlphaTauri
P
1:27.528 + 1.303 28
11. Esteban Ocon Renault F1 Team
P
1:27.634 + 1.409 27
12. Daniil Kvyat Scuderia AlphaTauri
P
1:27.795 + 1.570 26
13. Carlos Sainz Jr. McLaren Formula 1 Team
P
1:27.924 + 1.699 29
14. Kimi Räikkönen Alfa Romeo Racing
P
1:27.956 + 1.731 25
15. Romain Grosjean Moneygram Haas F1 Team
P
1:28.115 + 1.890 27
16. Kevin Magnussen Moneygram Haas F1 Team
P
1:28.293 + 2.068 27
17. George Russell Williams Racing
P
1:28.343 + 2.118 29
18. Antonio Giovinazzi Alfa Romeo Racing
P
1:28.370 + 2.145 25
19. Nicholas Latifi Williams Racing
P
1:28.941 + 2.716 26
Pirelli dæktyper:
W
= Regnvejrsdæk ("Wet")
I
= Regnvejrsdæk til let regn ("Intermediate")
H
= Hard dæk
M
= Medium dæk
S
= Soft dæk


Hvis dækket ikke er farvet, så betyder den angivne cirkel følgende:
P
= Pirelli (1950 - nu)
G
= Goodyear (1964 - 1998)
M
= Michelin (1978 - 2006, ikke alle år)
B
= Bridgestone (1997 - 2010)