Træningsresultat

Grandprix: Monacos Grand Prix
Session navn: 3. Frie træning
Dato: 27/5 2023

  • Monacos GP: 3.frie træning Monacos GP: 3.frie træning

    F1 Nyheder Red Bull viste endnu engang prøver på deres imponerende fart, hvor de satte Ferrari og Aston Martin til vægs. Udover det blev sessionen påvirket i de sidste minutter af et crash fra den syvdobbelte verdensmester. Læs mere

Bemærk! Det angivne dæk viser hvilken compound som køreren har sat den pågældende tid på.

P. Kører Team Dæk Tid Forskel Omg
1. Max Verstappen Oracle Red Bull Racing
P
1:12.776 + 0.000 19
2. Sergio Perez Oracle Red Bull Racing
P
1:12.849 + 0.073 24
3. Lance Stroll Aston Martin Aramco F1 Team
P
1:12.942 + 0.166 20
4. Carlos Sainz Jr. Scuderia Ferrari
P
1:13.261 + 0.485 20
5. Lando Norris McLaren Formula 1 Team
P
1:13.396 + 0.620 21
6. Pierre Gasly BWT Alpine F1 Team
P
1:13.453 + 0.677 24
7. Charles Leclerc Scuderia Ferrari
P
1:13.475 + 0.699 19
8. Lewis Hamilton Mercedes-AMG Petronas
P
1:13.486 + 0.710 17
9. Esteban Ocon BWT Alpine F1 Team
P
1:13.496 + 0.720 18
10. Valtteri Bottas Alfa Romeo Racing
P
1:13.521 + 0.745 20
11. George Russell Mercedes-AMG Petronas
P
1:13.590 + 0.814 18
12. Kevin Magnussen Moneygram Haas F1 Team
P
1:13.624 + 0.848 13
13. Nico Hülkenberg Moneygram Haas F1 Team
P
1:13.650 + 0.874 16
14. Fernando Alonso Aston Martin Aramco F1 Team
P
1:13.697 + 0.921 18
15. Yuki Tsunoda Scuderia AlphaTauri
P
1:13.738 + 0.962 21
16. Guanyu Zhou Alfa Romeo Racing
P
1:13.772 + 0.996 20
17. Logan Sargeant Williams Racing
P
1:13.851 + 1.075 19
18. Alexander Albon Williams Racing
P
1:13.930 + 1.154 23
19. Oscar Piastri McLaren Formula 1 Team
P
1:13.998 + 1.222 18
20. Nyck de Vries Scuderia AlphaTauri
P
1:14.187 + 1.411 24
Pirelli dæktyper:
W
= Regnvejrsdæk ("Wet")
I
= Regnvejrsdæk til let regn ("Intermediate")
H
= Hard dæk
M
= Medium dæk
S
= Soft dæk


Hvis dækket ikke er farvet, så betyder den angivne cirkel følgende:
P
= Pirelli (1950 - nu)
G
= Goodyear (1964 - 1998)
M
= Michelin (1978 - 2006, ikke alle år)
B
= Bridgestone (1997 - 2010)