Træningsresultat

Grandprix: Italiens Grand Prix
Session navn: 1. Frie træning
Dato: 1/9 2023

  • Italiens GP: 1. frie træning Italiens GP: 1. frie træning

    F1 Nyheder Ferrari lagde hårdt fra land, med en optimerede aerodynamik og gigantisk opbakning fra de passionerede italienske tilskuere, men det var Max Verstappen i Red Bull, der sluttede hurtigst af alle. Læs mere

Bemærk! Det angivne dæk viser hvilken compound som køreren har sat den pågældende tid på.

P. Kører Team Dæk Tid Forskel Omg
1. Max Verstappen Oracle Red Bull Racing
H
1:22.657 + 0.000 31
2. Carlos Sainz Jr. Scuderia Ferrari
H
1:22.703 + 0.046 28
3. Sergio Perez Oracle Red Bull Racing
H
1:22.834 + 0.177 30
4. Charles Leclerc Scuderia Ferrari
H
1:22.966 + 0.309 22
5. George Russell Mercedes-AMG Petronas F1 Team
H
1:23.189 + 0.532 28
6. Fernando Alonso Aston Martin Aramco F1 Team
M
1:23.214 + 0.557 24
7. Lando Norris McLaren Formula 1 Team
S
1:23.241 + 0.584 22
8. Lewis Hamilton Mercedes-AMG Petronas F1 Team
H
1:23.269 + 0.612 26
9. Yuki Tsunoda Scuderia AlphaTauri
S
1:23.271 + 0.614 23
10. Alexander Albon Williams Racing
S
1:23.444 + 0.787 18
11. Oscar Piastri McLaren Formula 1 Team
S
1:23.446 + 0.789 24
12. Logan Sargeant Williams Racing
S
1:23.661 + 1.004 21
13. Liam Lawson Scuderia AlphaTauri
S
1:23.833 + 1.176 29
14. Pierre Gasly BWT Alpine F1 Team
S
1:23.931 + 1.274 26
15. Valtteri Bottas Alfa Romeo Racing
S
1:23.952 + 1.295 17
16. Nico Hülkenberg Moneygram Haas F1 Team
M
1:24.067 + 1.410 23
17. Esteban Ocon BWT Alpine F1 Team
S
1:24.090 + 1.433 26
18. Felipe Drugovich Aston Martin Aramco F1 Team
M
1:24.140 + 1.483 24
19. Kevin Magnussen Moneygram Haas F1 Team
M
1:24.217 + 1.560 24
20. Guanyu Zhou Alfa Romeo Racing
S
1:24.232 + 1.575 17
Pirelli dæktyper:
W
= Regnvejrsdæk ("Wet")
I
= Regnvejrsdæk til let regn ("Intermediate")
H
= Hard dæk
M
= Medium dæk
S
= Soft dæk


Hvis dækket ikke er farvet, så betyder den angivne cirkel følgende:
P
= Pirelli (1950 - nu)
G
= Goodyear (1964 - 1998)
M
= Michelin (1978 - 2006, ikke alle år)
B
= Bridgestone (1997 - 2010)