Kun et par dage efter at BMW Sauber fik behørigt præsenteret deres nye racer, stiller de to Red Bull kørere, David Coulthard og Mark Webber op til fotografering ved teamets nyeste kreation.
I en for Red Bull utraditionel måde at præsentere årets bil på, da der tidligere år har været kæmpe halfester, med dunkende tecno rytmer, lysshows og røg. Dette år er munterheden pakket væk, men lad os nu se hvad dagen bringer.
Herunder kan du nyde de billeder vi har fået fat i indtil videre.
Red Bull Racing præsenterer RB4 på Jerez
Adrian Neweys RB3 chassis fra sidste år
Umiddelbart er bagvingen en hel del lavere en sidste år, faktisk sidder den meget lavt. På bargeboardet ser man også ændringer og det ser ud til at man har valgt et kortere og højere bargeboard, frem for sidste års mere lave og lange udgave.
Frontvingen er af samme type brovinge, som blev introduceret sidste år af McLaren og Ferrari, og som senere kunne ses på en hel del racere. Til gengæld er næsen dykket drastisk i forhold til sidste år, og vingen er blevet mere forenklet.
Det er tydeligt at se, at udviklingen går hen imod en lavere næse, mod flere forskellige typer af frontvinge. Hos BMW Sauber så vi en enorm vinge foran, med nogle af de små winglets, vi også har set på sidste års RBR3.
David Coulthard præsenterer RBR4. Jerez launch 2008
Læg mærke til frontvingen. Samme brovinge princip som de fleste andre teams, men meget lavere
Frontvingen på sidste års RB3. Det er tydeligt at se forskellen mellem de to versioner.
Samtidig med at Red Bull er hoppet med på bølgen med betydelig lavere front, har de samtidig nærmest strippet frontvingen fra winglets. Tilbage står en enkelt og lad os håbe det, effektiv stykke aerodynamik. Vi glæder os til at se den i action.