Ferrari havde ekstra racer med til Australien

Ferrari, eller rettere Shell, havde en ekstra bil med til Australien. Den var godt nok lidt klodset, men den var rød med Ferrari-logo og Shell-mærker, og den blev præsenteret af Fernando Alonso og Felipe Massa.

Fernando og Felipes Lego-racer . Copyright Ferrari Media

Af: Michael Ewert (mew@bmf1.dk) d. 18/3 2013 klokken 15:03

Shell lancerede i Australien en ny promotionkampagne. En Ferrari i str. 1:1 af Ferrari 150th Italia, komplet med klodsede mekanikere. En bil vi også får mulighed for at se i Europa, da bilen skal med hele verden rundt.

Fernando og Felipes Lego-racer
Copyright Ferrari Media


Jane Morwick, Shell Retail Business Manager, udtaler:

“Kampagnen repræsenterer den fælles passion for performance, som Shell deler med Ferrari, samtidig med det inddrager den sjove og fantasifulde Lego-natur. Hvad enten vores kunder er fans af Ferrari, motorsport eller Lego-klodser, så tror vi, at dette legetøj vil være en spændende mulighed for dem.”

Fernando og Felipes Lego-racer
Copyright Ferrari Media


Shell lancerer sammen med Lego seks eksklusive Ferrari-modeller, der vil kunne købes på udvalgte Shell-stationer. Bilerne er med ”træk tilbage”-motor, og som om det ikke var nok, så har Shell og Lego arbejdet i 18 måneder på udviklingen af den lille motor.

Ret lang tid for et lille stykke legetøj.

Bemærk! Diskussionen er tiltænkt indholdet af artiklen og ikke om man bryder sig om emnet eller formen.
Har man kommentar til dette kan man skrive en mail til forfatteren.


« McLaren har hovedsponsoreren til 2014 klar De korte nyheder »