Shell lancerede i Australien en ny promotionkampagne. En Ferrari i str. 1:1 af Ferrari 150th Italia, komplet med klodsede mekanikere. En bil vi også får mulighed for at se i Europa, da bilen skal med hele verden rundt.
Fernando og Felipes Lego-racer
Copyright Ferrari Media
Jane Morwick, Shell Retail Business Manager, udtaler:
“Kampagnen repræsenterer den fælles passion for performance, som Shell deler med Ferrari, samtidig med det inddrager den sjove og fantasifulde Lego-natur. Hvad enten vores kunder er fans af Ferrari, motorsport eller Lego-klodser, så tror vi, at dette legetøj vil være en spændende mulighed for dem.”
Fernando og Felipes Lego-racer
Copyright Ferrari Media
Shell lancerer sammen med Lego seks eksklusive Ferrari-modeller, der vil kunne købes på udvalgte Shell-stationer. Bilerne er med ”træk tilbage”-motor, og som om det ikke var nok, så har Shell og Lego arbejdet i 18 måneder på udviklingen af den lille motor.
Ret lang tid for et lille stykke legetøj.