Gillette ny McLaren sponsor

McLaren har kørt med en meget let sponsorbemaling under de første løb i år, men det er slut nu. Gillette og McLaren har netop offentliggjort, at de har indgået et samarbejde, så McLaren racerne fra den kommende weekend vil bære Gillette navnet.

Af: Allan (arh@bmf1.dk) d. 15/4 2014 klokken 12:04

Jenson Buttons skægstubbe står for fals, nu hvor McLaren har indgået et samarbejde med verdens største producent af barberblade.

Det Procter & Gamble-ejede Gillette mærke, er kendt for reklamer med top sportsnavne og selvfølgelig også for at lave præcisions barbergrej.

Netop Gillettes tilgang til teknik ligger bag deres ønske om at komme ind i Formel 1 sammen med McLaren.

”Det er med stor glæde, at vi kan annoncere vores nye partnerskab mellem McLaren og Gillette,” kom det fra McLaren hold chef Eric Boullier.

”Gillette er synonym med præcision og udvikling med et innovativt touch. Dette er værdier, vi også lægger stor vægt på hos McLaren.”

”Det faktum, at et globalt mærke som Gillette har valgt at indgå i et globalt samarbejde med McLaren Mercedes, er også et bevis på styrken af vores eget mærke og vores formåen til at nå ud til millioner af motorsportsfans over hele jorden,” sluttede Bullier.

OM SKRIBENTEN

Allan fra BMF1 Allan er en af grundlæggerne af Bil Magasinets Formel 1 side og er en af de mest erfarne Formel 1 skribenter i Danmark.

Bemærk! Diskussionen er tiltænkt indholdet af artiklen og ikke om man bryder sig om emnet eller formen.
Har man kommentar til dette kan man skrive en mail til forfatteren.


« Magnussen beholder andenpladsen FIA overvejer at genindføre aktiv affjedring »