Når Formel 1 feltet kommer til Japan, i den kommende weekend, vil de stille til start med en helt speciel livery.
Den nye bemaling, vil være med lyserøde blomster, for at hylde foråret i Japan, hvor de smukke japanske kirsebær springer ud.
En noget mere feminin bemaling, end det vi normalt ser hos HAAS, der gennem tiden, mest har gjort i mørke farver.